  • 1. Data: 2019-02-14 22:50:32
    Temat: Sędzia wziął 200 tys. zł łapówki i 4 samochody?Sędzia wziął 200 tys. zł łapówki i 4 samochody?
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/trafi-za-kratk
    i-sedzia-wzial-200-tys-zl-lapowki-i-4-samochody-aa-7
    sMh-CKkU-SBFi.html

    Śledczy chcą aresztowania sędziego Sławomira B., który obecnie orzeka w
    jednym z wydziałów sądu rejonowego w Warszawie. - Ze zgromadzonych
    dowodów wynika, że przyjął on 200 tys. zł łapówki i cztery samochody. A
    chodzi o układ z syndykiem - mówi nam osoba znająca kulisy śledztwa.

  • 2. Data: 2019-02-15 00:41:42
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 14.02.2019 o 22:50, Animka pisze:
> [...]
    > dowodów wynika, że przyjął on 200 tys. zł łapówki i cztery samochody. A
    > chodzi o układ z syndykiem - mówi nam osoba znająca kulisy śledztwa.

    Sędzia wziął 200 tys. zł łapówki i 4 samochody? Chodzi o UKŁAD
    2019-02-14 4:30

    SUO, MMB

    Sędzia wziął 200tys. zł i 3 samochody łapówki

    Autor: Marcin Wziontek/SUPER EXPRESS Sędzia wziął 200tys. zł i 3
    samochody łapówki

[...]

    - Wydział Spraw Wewnętrznych Prokuratury Krajowej skierował do Sądu
    Dyscyplinarnego w Warszawie wniosek o zgodę na zatrzymanie i tymczasowe
    aresztowanie sędziego Sławomira B. Prokuratura zebrała obszerny materiał
    świadczący o tym, że sędzia żądał oraz przyjmował korzyści majątkowe od
    ustalonego syndyka - informuje nas dział prasowy Prokuratury Krajowej.

    Zdaniem śledczych do opisywanych przestępstw dochodziło od listopada
    2008 roku do grudnia 2014 roku.

    Wykorzystując swoją władzę sędzia miał zlecać syndykowi prowadzenie
    postępowań upadłościowych firm dysponujących olbrzymim majątkiem. Co
    zyskiwał syndyk? - Wypłacał powiązanym ze sobą firmom olbrzymie
    pieniądze za bezwartościowe analizy i usługi prawne na rzecz upadłych
    przedsiębiorstw. Ich majątek wyprzedawał za bezcen. Warte prawie 32 mln
    zł centrum hotelowo-konferencyjne w Warszawie sprzedał za niewiele ponad
    9 mln zł. Nabywcą okazała się firma powiązana z syndykiem. To tylko
    jedna ze spraw - dodaje nasz informator.

    Syndyk Tomasz S. razem ze wspólnikami został zatrzymany przez CBA w
    czerwcu 2018 roku. I tak prokuratorzy doszli do sędziego Sławomir B.

    Co miał dostawać z ,,wdzięczności" od syndyka? Pieniądze przekazywane w
    papierowych teczkach na parkingach przed centrami handlowymi, a nawet w
    sądowym gabinecie sędziego (w sumie około 200 tys. zł). Biesiady w
    restauracjach. Parę aut: Alfa Romeo ,,do pojeżdżenia", dwa fordy na
    własność i toyotę dla brata Sławomira B (trzy auta warte w sumie ok 60
    tys. zł). - Nie będę z wami rozmawiał. Proszę wyjść - powiedział nam
    wczoraj Sławomir B., gdy chcieliśmy go spytać o sprawę.

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"

  • 3. Data: 2019-02-15 00:46:49
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    i-sedzia-wzial-200-tys-zl-lapowki-i-4-samochody-aa-7
    sMh-CKkU-SBFi.html

    > Mam cichą nadzieję, że nie przyjął tych samochodów od jakiegoś
    > bezdomnego, bo wtedy to chyba nic sie nie na zrobić.

    Cwaniak Rydzyk to chyba w czepku urodzony. Przedsiębiorca, a nie ksąidz.
    żze też nie kazano mu sutanny zrzucić.

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-02-15 01:34:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-02-14, Animka <a...@t...nieja.idm.pl> wrote:
> [...]

    Mam cichą nadzieję, że nie przyjął tych samochodów od jakiegoś
    bezdomnego, bo wtedy to chyba nic sie nie na zrobić.

    Marcin

  • 5. Data: 2019-02-15 11:24:02
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 15.02.2019 o 00:46, Animka pisze:
    i-sedzia-wzial-200-tys-zl-lapowki-i-4-samochody-aa-7
    sMh-CKkU-SBFi.html

    > Cwaniak Rydzyk to chyba w czepku urodzony. Przedsiębiorca, a nie ksąidz.
    > żze też nie kazano mu sutanny zrzucić.

    animka woli nagich mężczyzn, wiadomo głodna seksu:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"