  • 11. Data: 2017-05-19 09:37:07
    Temat: Re: Sąd Najwyższy
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "rg" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:si3rhcpjijfqs7d9l0en2em3lqvr8ao7i8@4ax.com...
    Thu, 18 May 2017 09:46:32 +0200, w <ofjjgp$8m4$2@node1.news.atman.pl>, Shrek
    <...@w...pl> napisał(-a):

    > W dniu 17.05.2017 o 17:00, Sonn pisze:
    > [....]
    > Cóż, w Sejmie jest taka jedna partia, gdzie jeden myśli (hmm, chyba
    przesadziłem - w każdym bądź razie rządzi), a reszta to bezmyślne
    wypełniacze
    ław. Jak widać niekiedy wystarcza jeden :)
    --------------------
    Moim zdaniem w Sejmie są 4 takie partie.

  • 12. Data: 2017-05-19 10:47:20
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Sonn" <x...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    b.com...
    > [....].
    > Wątpię by ci starczyło rozumku na ogarnięcie tego skoro nawet nie stać cię
    > na to żeby nauczyć się zawijania wierszy i konfiguracji czytnika.

    Jesteś podły Facet.
    Patrz metryka Twojego newsa:

    Metryka mojego newsa:

    Jak z tego widać mamy dokładnie takie same ustawienia czytnika newsów (o
    zgrozo).
    Różnica jest taka że Ty masz Linux a ja Windows.

    Ja gdy kliknę na newsa na liście odebranych, to wyświetla mi się okno do
    przeczytania tego newsa. Rozmiary a w szczególności szerokość tego okna mogę
    sobie dowolnie regulować. W zależności od tej szerokości następuje u mnie
    zawiniecie wiersza i przeniesienie dalszej części do następnego. Nie ma tam
    znacznika ">" w liniach tekstu ostatniego newsa. Dla części wcześniejszej
    oczywiście jest.

    Gdy kliknę "Odpowiedz grupie" to wyświetla się okno w którym cały
    dotychczasowy tekst jest sformatowany do max 76 znaków w wierszu i w każdym
    wierszu jest znak ">" lub ">>" itd.
    Ale gdy piszę odpowiedź to mój nowy tekst pod tym sformatowanym nie jest
    formatowany, nie mam w nim znaków ">", mogę wymusić nową linię przez
    naciśniecie ENTER, ale po co.

    Z tego co widać na metryce Twojego newsa, to po prostu w okienku do czytania
    treści odebranego newsa nie masz włączonego zawijania tekstu i dlatego gdy
    wiersz jest trochę dłuższy od szerokości tego okna pojawia Ci się pozioma
    belka "Scroll" , a Ty się denerwujesz.

    Stąd moja prośba: włącz sobie w oknie do czytania newsów automatyczne
    zawijanie wierszy i przestań mnie obrażać. OK

    Danusia

  • 13. Data: 2017-05-19 11:19:49
    Temat: Re: S?d Najwyższy
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 19 May 2017 09:37:07 +0200, w <ofm7b9$l2h$1@node2.news.atman.pl>,
    "Danusia" <d...@w...pl> napisał(-a):

> [...]
    > ław. Jak widać niekiedy wystarcza jeden :)
    > --------------------
    > Moim zdaniem w Sejmie są 4 takie partie.

    Do tego stopnia tylko jedna:

    "Kardynalny błąd otwockich radnych Prawa i Sprawiedliwości. Podczas sesji rady
    miasta, w pośpiechu i prawdopodobnie bez zapoznania się z pełną treścią,
    przyjęli uchwałę o zawieszeniu aktów założycielskich wszystkich gimnazjów w
    mieście, co w praktyce skutkuje ich natychmiastową likwidacją."

    "Radni PiS z Otwocka zlikwidowali przez pomyłkę wszystkie gimnazja, pomimo, że
    zostały w nich jeszcze dwie klasy [...] W związku z czym będzie problem choćby
    z wydaniem świadectw w tym roku, podstawą (2-iej i 3-ciej klasy) do 2019 roku,
    czyli do zakończenia cyklu nauczania ostatniego rocznika gimnazjalnego i
    pełnego wygaszenia gimnazjów. Wojewoda zaakceptował tę decyzję i dopiero teraz
    zorientowali się, że od 11 maja szkoły nie istnieją.."

  • 14. Data: 2017-05-19 16:22:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19-05-17 o 11:19, rg pisze:

> [...]
    > pełnego wygaszenia gimnazjów. Wojewoda zaakceptował tę decyzję i dopiero teraz
    > zorientowali się, że od 11 maja szkoły nie istnieją.."

    Noto Wojewoda uchyli te ustawy - bo ile pamiętam może jako niezgodne z
    prawem - i tyle. Nikt nie jest doskonały.

  • 15. Data: 2017-05-19 20:32:13
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-19 o 09:37, Danusia pisze:

> [...]
    > ław. Jak widać niekiedy wystarcza jeden :)
    > Moim zdaniem w Sejmie są 4 takie partie.

    Jprld. Naucz się jeszcze ciąć cytaty.

    --
    Sonn