  • 1. Data: 2017-09-25 23:38:44
    Temat: Rozporządzenie UE o ochronie danych osobowych
    Od: Karol <b...@d...waw.pl>

    Firmy powoli dostosowują swoje systemy informatyczne do nowego
    rozporządzenia zwanego potocznie RODO.
    Informatycy windują ceny.

    Ciekawe, czy nagle w maju 2018 dostaniemy po kilkaset emaili od wszystkich
    firm, które mają nasze nade osobowe w tym email ?

    --
    Karol M.

  • 2. Data: 2017-09-26 01:54:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-09-25 o 23:38, Karol pisze:
> [...]
    >
    > Ciekawe, czy nagle w maju 2018 dostaniemy po kilkaset emaili od wszystkich
    > firm, które mają nasze nade osobowe w tym email ?

    Ciekawe jest to:
    http://superbiz.se.pl/wiadomosci-biz/hakerzy-sprzeda
    ja-dane-o-klientach-tych-bankow_1019585.html

    Jakis komornik się sprzeniewierzył? Bo teraz oni mają natychmiastowy
    dostęp do banków.

    --
    animka