    From: Kaj<m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Rozdzielność majątkowa a opłaty
    Date: Thu, 29 Jul 2004 21:05:26 +0000 (UTC)
    Sender: u...@p...info

    Żona zażądała ode mnie rozdzielności majątkowej, bo sądzi, że w tym
    przypadku za nasze długi czynszowe będę odpowiadał tylko ja i mój
    majątek, który pozostanie mi po rozdzieleniu, ponieważ ona oskarża
    mnie o spowodowanie długów z powodu alkoholizmu. Czy w przypadku
    podpisywania umowy o rozdzielności majątkowej i mieszkania we
    wspólnym, podzielonym już, mieszkaniu automatycznie opłaty za
    uzytkowanie lokalu ulegną podziale na pół, czy będe się musiał tego
    domagać sądownie? Czy żona w takim przypadku ma możliwośc
    obciążenia mnie wszystkimi opłatami? Czy udokumentowanie, że
    wysokośc opłat przekracza moje zarobki jest wystarczające, żeby żonę
    zmusić do zapłaty połowy tych długów?

    KAJ

    -> http://usenet.pomocprawna.info