  • 1. Data: 2016-03-29 11:53:09
    Temat: Rezygnacja z zakupu na odleglosc - ile dni?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Ile obecne dni przysluguje nabywcy na zlozenie sprzedawcy oswiadczenia o rezygnacji z
    zakupu na odleglosc (w tym aledrogo kup teraz)? A jesli ostatni dzien tego terminu
    przypada na sobote / dzien swiateczny?
    (cos sie ostatnio zmienialo, stad pytanie)

  • 2. Data: 2016-04-05 01:04:04
    Temat: Re: Rezygnacja z zakupu na odleglosc - ile dni?
    Od: "G.S." <s...@s...com.pl>

    On Tue, 29 Mar 2016, ąćęłńóśźż wrote:

> [...]
    > A jesli ostatni dzien tego terminu przypada na sobote / dzien
    > swiateczny?
    > (cos sie ostatnio zmienialo, stad pytanie)

    Hm... o dysguglię Cię nie podejrzewam, a już trafienie z początku strony:
    http://ezakupy.uokik.gov.pl/pytania-i-odpowiedzi/zwr
    ot-towaru-i-odstapienie-od-umowy/
    ...zawiera odpowiedzi na wszystkie pytania.
    Z ubolewaniem przyznaję, że to prawda - zapodana strona nie kwalifikuje
    się na "poważne czytanie" (moja typowa rada z .podatki: jak strona
    z objaśnieniami nie zawiera daty sporządzenia lub ostatniego update,
    to do kosza).
    Niemniej fakt wskazania 14-dniowego terminu wskazuje na jej aktualność
    (wcześniej było 10 dni).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2016-04-05 09:57:58
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Liczone od dnia?
    Doręczenia?
    A gdy doręczono w sobotę/niedzielę/dzień świąteczny (paczkomat)?
    Sobota dniem powszednim (bo jak wiadomo wszystkie sądy w tym SN otwarte i sędziowie
    zap... jak w dzień powszedni)?

    -----

  • 4. Data: 2016-04-15 10:38:30
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    A jeżeli sprzedawca nie poinformował kupującego o prawie odstąpienia od umowy i o
    terminach?

    -----

  • 5. Data: 2016-04-15 11:02:16
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-15 o 10:38, ąćęłńóśźż pisze:
    > A jeżeli sprzedawca nie poinformował kupującego o prawie odstąpienia od umowy i o
    terminach?

    > -----
    ot-towaru-i-odstapienie-od-umowy

    Przeczytaj link, który cytujesz, tam masz odpowiedź, a nie zadajesz
    głupie pytania na grupie, w dodatku w nieumiejętny sposób, cymbale.

    --
    Liwiusz