  • 1. Data: 2002-01-10 21:50:22
    Temat: Republika Czeska
    Od: "Agata Stolecka" <a...@a...com.pl>

    Mam wielka prosbe wiecie moze gdzie moge znaleść coś na temat Ustroju Czech
    : system partyjny, konstytucja, prawo wyborcze itd....
    Zalezy mi aby to było w języku polskim.
    Na razie to oc udało mi sie znaleść było po czesku......
    trochę trudno rozszyfrować ten język
    dzieki
    pozdrawiam
    agata

  • 2. Data: 2002-01-10 22:02:53
    Temat: Re: Republika Czeska
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

    > Mam wielka prosbe wiecie moze gdzie moge znaleść coś na temat
    Ustroju Czech
    > : system partyjny, konstytucja, prawo wyborcze itd....

    http://www.infoczechy.pl/panstwo/polityka.html

    CEZ

  • 3. Data: 2002-01-10 22:07:33
    Od: "KRZEM" <m...@s...pl000>

    | Mam wielka prosbe wiecie moze gdzie moge znaleść coś na temat Ustroju
    Czech
    | : system partyjny, konstytucja, prawo wyborcze itd....
    | Zalezy mi aby to było w języku polskim.

    http://bs.sejm.gov.pl:4001/bazy/tek/txt/konst/czechy
    .html

    Marcin.