  • 11. Data: 2017-08-10 14:36:56
    Temat: Re: Reklamacja zabudowy kuchni
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 09:18, Wojtek pisze:

    > To chyba bez znaczenia skąd bierze materiały ta felerna firma. Ty zawierałeś umowę
    z jedną firmą a nie z jej
    > podwykonawcami.

    Chyba mnie nie zrozumiałeś, albo ja Ciebie ;-) Chodzi o to, że właściciel firmy,
    która robiła mi kuchnię wiedząc,
    że coś kombinuję, może nie chcieć dać mi namiarów do swojego podwykonawcy od którego
    zamawiał elementy zabudowy.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 12. Data: 2017-08-10 14:54:36
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 sierpnia 2017 14:37:12 UTC+2 użytkownik Marek napisał:

> [...]
    która robiła mi kuchnię wiedząc,
    > że coś kombinuję, może nie chcieć dać mi namiarów do swojego podwykonawcy od

    To zamówisz gdziekolwiek w innym miejscu
    Weźmiesz ten front w złym kolorze i drugi w prawidłowym kolorze, podjedziesz
    gdziekolwiek gdzie fronty robią i dorobią Tobie/ przemalują ten wadliwy front

  • 13. Data: 2017-08-10 15:33:27
    Od: Wojtek <w...@o...pl>

    W dniu 2017-08-10 o 14:36, Marek pisze:

> [...]
    > że coś kombinuję, może nie chcieć dać mi namiarów do swojego
    > podwykonawcy od którego zamawiał elementy zabudowy.

    Słusznie - niby dlaczego miałby Ci dawać namiary na swojego podwykonawcę?
    Nie rozumiem dalej z tym podwykonawcą.
    Nie można tak: zlecasz fronty innej firmie i niech ta firma je robi albo
    szuka jakiegoś podwykonawcy?
    Ciebie interesują dobre fronty w Twojej kuchni czy namiary na
    podwykonawcę tych frontów?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 14. Data: 2017-08-10 20:40:13
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 10.08.2017 o 14:54, Kris pisze:

> [...]
    gdziekolwiek gdzie fronty robią i dorobią Tobie/ przemalują ten wadliwy front

    Jeśli chodzi o samo przemalowanie frontu, to jest to dobre wyjście z sytuacji.

    --
    Pzdr.
    Marek