61. Data: 2013-03-19 10:33:59
Temat:Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
Od:Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-19 10:02, RadoslawF pisze:
> Dnia 2013-03-19 09:52, Użytkownik Maruda napisał:

> specjaliści w drogich i skomplikowanych maszynach. Bo maszyna
> zrobi to taniej i szybciej niż banda skazańców z łopatami.

Oj-tam ch.j tam...
Długoletni nie nadaje się do kopania rowów, bo będzie próbował uciec.
Może za to pracować przy warsztaciku, sztalugach albo komputerze w
dobrze zamkniętym pomieszczeniu.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

62. Data: 2013-03-19 10:36:39
Od:Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.03.2013 20:18, z pisze:

> Jeśli w taki sposób mamy reformować kulawy wymiar sprawiedliwości to
> pogratulować. Jest to jakaś metoda. ;-)
> Uznajmy że kradzież do 1000 zł jest OK. Po co utrudniać życie "utyranym"
> sędziom? :-)

No to może odwrotnie, jak ty najwyraźniej byś chciał - kradzież ma być
przestępstwem zawsze, nigdy tylko wykroczeniem. I z każdą duperelą
policjant (i poszkodowany!) będzie musiał lecieć do sądu, bo nie będzie
mógł po prostu wystawić mandatu.

63. Data: 2013-03-19 10:38:31
Od:Maruda <m...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-03-19 10:32, Wiesiaczek pisze:

> A co pedofile mają do tego?

Hiki zrobił myślowy skrót, że złodziejaszkami w supermarketach zazwyczaj
są małolaty, więc resocjalizacja przez grupę pedofilów będzie
wychowawczo skuteczna.

--

Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda

64. Data: 2013-03-19 10:39:11
Od:Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2013 10:22, hiki sniezny paraliz mori pisze:

> Ku przestrodze innym.

Ku przestrodze przed czym?

Bądź konsekwentny - skoro wg ciebie kradzież nie jest czymś ważnym, bo
to tylko pieniądze, to przed czym chcesz straszyć?

> I zeby sie dowiedzieli, ze pieniadze (cudze) szczescia nie daja ;)

Hmm... Fascynujące. Wytłumacz mi zatem dlaczego w kraju, gdzie za
kradzież faktycznie dokonują amputacji, złodziejstwo kwitnie.

65. Data: 2013-03-19 10:40:28
Od:hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19.03.2013 10:32, Wiesiaczek wrote:

> A co pedofile mają do tego?

Zlodzieje sklepowi czesto to <18 lat... :] Beda sie bac bardziej
pedofila niz skorego do bitki hetero-przestepcy ;)

zen.aspx

66. Data: 2013-03-19 10:41:21
Od:Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2013 09:52, Maruda pisze:

> Wystarczy sprywatyzować więzienia i problemy znikną. Kontrolą (za darmo)
> obejmą je ci od human rights.

ROTFL

W USA prywatne więzienia to istna plaga i potężne obciążenie dla
budżetu. I wielki zysk dla krewnych-i-znajomych królika.

[ciach]

> Niewolnictwo wytrzymało parę tysięcy lat. Coś w tym musi było.

Przyzwyczajenie do tradycji.

Niewolnictwo wpływa negatywnie na rozwój cywilizacyjny.

67. Data: 2013-03-19 10:41:36
Od:hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19.03.2013 10:36, Andrzej Lawa wrote:

> [...]
> przestępstwem zawsze, nigdy tylko wykroczeniem. I z każdą duperelą
> policjant (i poszkodowany!) będzie musiał lecieć do sądu, bo nie będzie

Sady 24-godzinne podobno sa, nawet mozna zrobic video-konferencje z
radiowozu.

Inna opcja - Sedzia Dredd ;)

zen.aspx

68. Data: 2013-03-19 10:42:24
Od:Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.03.2013 10:25, hiki sniezny paraliz mori pisze:

> Zamknac zlodzieja na nocke z pedofilami w klatce, rano osadzic.

Jesteś strasznie dziecinny...

69. Data: 2013-03-19 10:47:39
Od:hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19.03.2013 10:39, Andrzej Lawa wrote:

> Ku przestrodze przed czym?
>
> Bądź konsekwentny - skoro wg ciebie kradzież nie jest czymś ważnym, bo
> to tylko pieniądze, to przed czym chcesz straszyć?

PRzed moim obrzynem :D

> Hmm... Fascynujące. Wytłumacz mi zatem dlaczego w kraju, gdzie za
> kradzież faktycznie dokonują amputacji, złodziejstwo kwitnie.

Kraj masochistół i sadystow zyje w symbiozie? :D

zen.aspx

70. Data: 2013-03-19 10:48:21
Od:hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19.03.2013 10:42, Andrzej Lawa wrote:

> Jesteś strasznie dziecinny...

...dlatego boje sie pedofilow !

zen.aspx