    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zdjęcie legitymacyjne - czy musi byc powazne?!
    Date: Thu, 31 Mar 2005 11:12:35 -0600

    D852 wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.spam.invalid> napisał w wiadomości

    > Też racja. Mnie jednak ciekawi, czy jest to łamanie prawa czy nie w, sensie
    > czysto teoretycznym.

    Nie ma przepisów regulujących jaki ma być promień uśmiechu na zdjęciu.
    Jak by się chcieć bardzo doszukać, to może gdzieś by się znalazł
    paragraf mówiący, że zdjęcie nie odpowiada "powadze" dokumentu.
    Jakbyśmy mieli przepisy na wszystko to to byłaby paranoja.

    Takie problemu rozwiązuje się na linii szkoła - rodzice ,a nie szkoła
    -uczeń.
    Po prostu dzieciak powinien zostać wygoniony przez rodziców do
    fotografa, a za przyniesienie głupiego zdjęcia rozmowa powinna się odbyć
    w domu.
    Głupie sekretarki, czy dyrektorki też się zdarzają, ale wówczas
    reklamacje składa się u rodziców.
    To oni mają to załatwić i na pewno by załatwili.