    From: "D852" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zdjęcie legitymacyjne - czy musi byc powazne?!
    Date: Thu, 31 Mar 2005 18:34:33 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@host-ip226-168.crowley.pl

    Użytkownik "Sarpedon" <f...@t...cy> napisał w wiadomości
    news:d2h7cq$5f7$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > jego
    >
    > zdjecie nie musi byc powazne - moze byc usmiech na twarzy no ale bez
    > przesady... jesli nie chca ci legitki wyrobic to zloz pismo do
    > sekretariatu
    > zeby podali ci konkretny przepis zabraniajacy na umieszczenie takowego
    > zdjecia
    > jesli to nie pomoze to udaj sie do rzecznika praw ucznia tudziez do
    > kuratorium
    > to jest moim zdaniem kolejny przyklad naduzywania wladzy :/ (o ile
    > oczywiscie zdjecie jest w granicach normy)

    Mam prośbę ( bo mam wrażenie ,że jesteś conajmniej niekonsekwentny ) - sam
    podaj (konkretnie!) jakie są normy dotyczące takiego zdjęcia (" o ile
    oczywiscie zdjecie jest w granicach normy" ) i konkretne przepisy
    określające, jaki uśmiech jest jeszcze akceptowalny a jaki jest już
    uśmiechem przesadzonym ( jaki musi być promień w konciku ust w radianach ).
    Wymagasz konkretnych przepisów (" zloz pismo do sekretariatu zeby podali ci
    konkretny przepis zabraniajacy " ) - sam je również podawaj !
    I prośba do innych grupowiczów : ta grupa to pl.soc.prawo - uwagi typu :
    "ojciec powinien złoić Ci skórę" kwalifikują się conajwyżej na
    pl.wujek.dobra.rada.
    Jak nie znacie odpowiedzi na pytanie, to jej nie udzielajcie.
    Pozdrawiam.