    From: "Krzysztof Jakubik" <k...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zdjecia pracownikow w Internecie
    Date: Wed, 29 May 2002 14:39:34 +0200

    > Czy pracodawca moze na swoich firmowych stronach internetowych
    upubliczniac
    > zdjecia swoich pracownikow? Czy wymagana jest ich zgoda na to? Czy
    > upublicznienie samego zdjecia jest naruszeniem Ustawy o ochronie danych
    > osobowych, czy dopiero podanie ich z nazwiskiem? Czy przypadkowe zdjecie
    np.
    > w folderze firmy to prawo narusza?Czy upublicznianie numerow telefonow i
    > numerow pokojow w pracy jest naruszeniem Ustawy o ochronie danych
    osobowych?

    Szczerze mowiac nie bardzo sie znam na temacie (dlatego prosze o ewentualna
    korekte), ale wydaje mi sie, ze ustawa ta dotyczy prywatnego zycia osob, a
    nie aspektow wykonywania pracy zawodowej w przedsiebiorstwie. A podanie
    numeru telefonu do firmy ewidentnie dotyczy pracy, kwestia zdjecia jest
    bardziej dyskusyjna, ale moim zdaniem tez nie podchodzi pod ustawe.

    Pozdrawiam serdecznie

    KJ