  • Data: 2003-06-02 19:50:24
    Temat: Re: wtargniecie do mieszkania i naruszenie nietykalnosci
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Epopeję przeczytałem ze dwa razy. Może ejstem zmęczony, a może tego nie
    napisałeś wprost. Wyjaśnij mi: czyje jest formalnie Twoje mieszkanie. Na
    kogo ono jest i jaki jest to charakter własności. Jeśli mieszkanie jest
    Twoje, a ciotka nie ma żadnej umowy z której wynikałoby, że ma parwo tam
    mieszkać, to po prostu wypowiadasz jej pisemnie obowiązujacą Was ustnie
    umowę i z tym kwitem najlepiej podpisanym przez nią, że jeden egzemplaż
    otrzymała idziesz do BEL. Wykazujesz, że osoba ta utraciła prawo do
    zamieszkania i jako właściel mieszkania wnosisz o jej wymeldowanie.
    Najlepiej na piśmie i niech kombinują. Ciebie to kosztuje bodaj 5 zł opłaty
    skarbowej.