  • From: "Dariusz Młyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wspólnota mieszkaniowa - czy może zabronić ???
    Date: Fri, 12 Dec 2003 09:37:17 +0100

    > Jestem członkiem wspólnoty mieszkaniowej, około 20 mieszkań.
    > Ja posiadam jeden z dwóch największych udziałów (5,3%)

    Trzeba posiadać 51% żeby miec głos decydujacy

    > Na zebraniu uchwalono, że będzie ocieplany budynek.
    > Dowiedziałem sie również, że wymyślili sobie,

    Nie Oni tylko reszta mieszkańców - wspólnota to demokracja. Z tego co Pan
    pisze wynika, że nie chodzi Pan na zebrania. A kto nie chodzi na zebrania
    nie ma prawa głosu.

    >że po ociepleniu
    > budynku nie będzie można wymienić sobie okien, i kto chce to zrobić
    > to musi to zrobić teraz.
    > Ja chcę wymienić okna, ale teraz nie mam na to kasy...
    > Czy wspólnota może mi później tego zabronić ???
    > Czy jak mimo wszystko wymienię okna po ociepleniu budynku
    > to co mogą mi zrobić ???

    Kazać doporowadzic elewacje po wymianie okien do stanu pierwotnego na Pana
    koszt (ocieplenie, tynkowanie, malowanie itd w okolicach Pana okna)