    From: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wizyta komornika!!!!!!
    Date: Sun, 8 Aug 2004 01:27:19 +0200
    Sender: l...@a...pl@aek210.internetdsl.tpnet.pl

    Dnia 8 Aug 2004 00:42:27 +0200, kredytobiorca naskrobał(a):

    > Nie za specjalnie rozumiem CO Kolega ma na myśli...???
    > Bo GDZIE ja napisałem, że NIE ODEBRAŁBYM listu od komornika, co?? Pewnie, żeby,
    > odebrał: nie odebranie to - moim zdaniem - głupota, bo niczego nie wstrzymuje,
    > a nie wiadomo co się dzieje! Pewnie, że ODBIERAM i WIEM, że dnia tego i tego
    > przyjdzie do mnie komornik. I wiem, że jeśli nie odbiorę, albo odbiorę a mnie
    > nie będzie w mieszkaniu - to on ma prawo wejść siłą. Proste!
    > Chodziło TYLKO i WYŁACZNIE o to, że komornik nie ma prawa bez zapowiedzi - moim
> [...]

    a ja cie ponownie informuje że nie ma znaczenia to czy miał prawo czy nie
    bo o tym dopiero sąd dycydowałby a twój dom już dawno by był bez drzwi. Na
    tym właśnie polega metoda faktów dokonanych ( US robi tak samo).

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org