    From: "kredytobiorca" <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wizyta komornika!!!!!!
    Date: 8 Aug 2004 00:42:27 +0200

    > Dnia 7 Aug 2004 23:18:17 +0200, kredytobiorca naskrobał(a):
    >
    > musi to na rusi :)
    > Czy naprawdę sądzisz że jak uda ci sie nie odebrać zawiadomienia do
    > egzekucji to komornika to wzrusza? Wysłyła zawiadomienie poleconym względem
    > miejsca zameldowania i mu wisi czy ktoś to odbiera czy nie.

    Nie za specjalnie rozumiem CO Kolega ma na myśli...???
    Bo GDZIE ja napisałem, że NIE ODEBRAŁBYM listu od komornika, co?? Pewnie, żeby,
    odebrał: nie odebranie to - moim zdaniem - głupota, bo niczego nie wstrzymuje,
    a nie wiadomo co się dzieje! Pewnie, że ODBIERAM i WIEM, że dnia tego i tego
    przyjdzie do mnie komornik. I wiem, że jeśli nie odbiorę, albo odbiorę a mnie
    nie będzie w mieszkaniu - to on ma prawo wejść siłą. Proste!
    Chodziło TYLKO i WYŁACZNIE o to, że komornik nie ma prawa bez zapowiedzi - moim
    zdaniem - włamywać się na siłę do mieszkania w którym nikogo nie ma, bo nikt
    NIE MIAŁ SZANSY dowiedzieć się, że komornik raczy przyjść.

    > ale pytanie brzmiało czy może? - a z dłużnikiem może prawie wszystko.
    > Ostatnio był przypadek kiedy komornik za 1830 zł zajął cały majątek
    > dłużnika w tym jego udziały w spółce zoo warte kilka milionów zł. Następnie
    > zmienił zarząd a osoba obsadzona przez niego w ciągu kilku dni zaciągneła
    > na spółke zobowiązania warte kilka milionów złotych. Dopiero sąd musiął
    > unieważaniać te uchwały.

    No i w sumie - de facto - NIC nie zrobił.
    A Ty możesz się włamać do banku i ukraść pieniądze - później Cię złapią, wsadzą
    za kratki i... no właśnie - i co? Bez sensu rozumowanie kierować w taką
    stronę....