    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ujawnienie prawa własności
    Date: Mon, 2 Aug 2004 23:38:11 +0200

    Użytkownik "Jancio" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:EfvPc.3242$M72.1872@news.chello.at...

    Jakiś czas temu dostałem podobne pismo. Pytałem w sądzie. Chodzi o to, byś
    Ty poinformował sąd, ze jesteś właścicielem, bo oni się o tym z urzędu
    dowiedzieli. Na strona Min. Sprawiedliwości jest wzór wniosku, ale pani w
    sekretariacie powiedziała, ze równie dobrze mogę ów wniosek złożyć pisząc go
    na papierze, byle zawarte w druku dane się tam znalazły.

    Na moje pytanie, po kiego grzyba to tak komplikują, pani mi wyjawiła w
    tajemnicy,że zgodnie z moimi domysłami chodzi o ... kasę. Wpisanie prawa
    własności kosztuje. nie są to wielkie pieniądze, ale jednak. Od gospodarstwa
    rolnego wyszło 600-700 zł (to jest wpis o wartości). A wpis z urzędu jest
    darmowy.