    From: Jancio <j...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ujawnienie prawa własności
    Date: Mon, 02 Aug 2004 17:56:52 GMT

    Olka wrote:

    > Witam!!
    >
    > W maju br nabyłam z bratem spadek po mamie. Jedna z nabytej nieruchomości
    > miała wpis do księgi wieczystej. Dzis dosatałam zawiadomienie z Sądu o
    > dokonaniu wpisu ostrzeżenia o niezgodności stanu prawnego nieruchomości
    > ujawnionego w księdze wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym, w związku ze
    > zmianą własciciela po postanowieniu sadu, iz nabyliśmy spadek.
    >
    > Musze złożyć wniosek o ujawnienie prawa własności w ksiedze wieczystej.
    > Gdzie? Po co? Dlaczego nikt mnie o tym wcześniej nie poinformował??
    >
    > Dziękuje bardzo za odpowiedź.
> [...]

    Nie wiem gdzie mieszkasz, ale prawdopodobnie powinnaś zglosić się do
    Urzędu Miasta i/lub Gminy albo Starostwa Powiatowego (najlepiej po
    prostu weż książkę telefoniczną i zadzwoń) do jakiegoś Referatu
    Gospodarki Nieruchomosciami/Planowania przesrzennego/Budownictwa. To
    chyba należy do ich zadań.
    Pozdrawiam
    Ania