    From: "Serwiz" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spółdzielnia mieszkaniowa a ryczałty za wodę
    Date: Thu, 7 Mar 2002 09:49:53 +0100

    Użytkownik "Miroo (usun USUNTO z adresu!)" napisał w wiadomości:

    > No nie wiem. U mnie jest taki układ rur, że musieliby
    > założyć 3 wodomierze i skuć świeżo położoną
    > glazurę w łazience i kuchni. Poza tym słyszałem, że wodomierze
    > powinny być co ok. 3 lata wymieniane (??) na nowe.
    >
    > Chyba niezbyt mi się to kalkuluje.
    >
    > Zresztą jak wszyscy założą wodomierze, to administracja będzie
    > musiała dopłacać do wszelkich "upływów" w związku z czym i tak
    > wyraźnie podniesie cenę wody.
    >
    > Pozdrawiam ... Miroo

    To sam sobie jesteś winny, ponieważ trzeb było o tym pomysleć przed
    położeniem glazury zwłaszcza teraz gdzie wodomierze stają się normą.
    Wodomierz mozna montować również w miejsce zaworu odcinającego dopływ wody
    co likwiduje konieczność kucia ścian czy glazury. Wodomierze się legalizuje
    co 5 lat, a o konieczności wymiany to pierwszy słysze. Wodomierz kosztuje
    chyba nie całe 100 zł i z tego co wime od znajomych szybciutko się zwracał.
    Może się zdarzyć że za wodę płacić będziesz więcej bo może należysz do ludzi
    co zawyżają średnią.

    Serwiz