    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: oznaczenie grupy krwi
    Date: Sat, 07 May 2005 15:09:24 -0500

    cOOba wrote:

    > To akurat wiedziałem pisząc ten post :)
    > Nie napisałem tego wprawdzie, ale ja mam jeszcze stary dowód (rok
    > urodzenia '78) wydany w '99 r. [pierwszy mi skradziono] w którym to, z tego,
    > co zauważyłem jest takowa możliwość, co miałem okazję zaobserwować na
    > przykładzie dowodu brata. Jest tylko jedna różnica: Czytając pieczątkę, na
    > której grupa ta była oznaczona zauważyłem, iż pochodzi ona ze stacji
    > krwiodastwa. Mam nadzieję, że nie jest to jedyna możliwość. Innym problemem
    > jest to, że w momencie wymiany dowodu [nie wiem kiedy, ale kiedyś też będę
> [...]

    oznaczenie gurpy krwi można wykonać za opłatą w większości przychodni.
    Krew pobierana jest dwa razy w odstępie kilku dni w celu uniknięcia pomyłki.
    Dostaje się zaświadczenie z taką samą pieczątką jaką widziałeś w dowocie.
    I to zaświadczenie noś ze sobą.
    Jak masz stary dowód, to na podstawie zaświadczenia bardzo
    prawdopodobne, że wbiją ci to do dowodu.