    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "oplata klimatyczna"
    Date: Sat, 23 Jul 2005 12:05:50 +0200

    Bartek Gliniecki napisał(a):
    > Uchwała Rady Miasta na podstawie art. 17 ustawy o podatkach i opłatach
    > lokalnych. Ta opłata zwie się według ustawy opłatą miejscową. Dotyczy
    > tylko osób nie zamieszkujących na stałe na terenie danej gminy, a
    > przebywających na jej terenie dłużej niż dobę. Wykręcić się można
    > nocując np. u znajomych albo pod gołym niebem.
    czyli rozumiem ze np studenci (nie majacy meldunku stalego, tylko
    tymczasowy) placa 31/30 zl miesiecznie oplaty za "miejsce" ?
    A pozatym dlaczego np hotel itp zaklada ze przebywam dluzej niz dobe,
    dlatego ze 6h u nich spie? a moze przejezdzam tylko i chce sie przespac
    a za 8h juz bede poza terenem gminy ? Moze i kombinuje pod gore, ale
    strasznie mi sie oplata "za oddychanie" nie podoba ;/

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    | s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
    173