    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie praw rodzicielskich matce - jak zaczac?
    Date: Fri, 7 Oct 2005 19:27:02 +0200

    > Czy aby to nie jest przyczyną twoje nagłej potrzeby tego by dziecko było z
    > tobą ?

    Johnson, pojdz na ryby, to naprawde uspokaja i zmienia nastawienie do
    ludzi...

    Krzysiek --> Zacznij od stworzenia sobie solidnych podstaw do sprawy o
    odebranie praw rodzicielskich, czyli zrob sobie dobry background w okolicy -
    opinie srodowiskowe, sasiadow, z pracy, rodziny, bardzo dobrze byloby,
    gdybys jakims cudem dostal opinie na swoj temat np. od tesciowej... Zeznania
    matki przeciwko wlasnej corce wywieraja na Wysokim Sadzie piorunujace
    wrazenie. Mozesz to zrobic nawet pod pretekstem jakiejs innej sprawy, np.
    powiedz jej, ze potrzebujesz tego, zeby ubiegac sie o jakis dodatkowy
    zasilek na dziecko - tesciowa nie powinna w tym przeszkadzac. Mozesz w ten
    sposob nawet uzyskac dobra opinie o sobie od wlasnej konkubiny.

    Majac dobre opinie, postaraj sie tez jakos zabezpieczyc na wypadek zarzutow
    ze strony swojej ex-lubej, ze:

    a) jestes pijakiem;
    b) molestujesz dziecko;
    c) bierzesz narkotyki;
    d) bijesz i katujesz psychicznie;
    etc...

    Takie "brudy" moga sie pojawic... i zapewne sie pojawia na sprawie o
    odebranie praw.

    To taki wstepniak z mojej strony, choc nigdy nie mialem do czynienia z taka
    sytuacja. Podpowiada mi to zdrowy rozsadek. Najlepiej w tej materii
    podpowiedza Ci w gminie (sic!). Tam ktos skieruje Cie do finansowanej z
    budzetu gminy komorki, zajmujacej sie badz to problemami rodzinnymi, badz
    problemami prawnymi. Gminy udzielaja pomocy prawnej, a nawet jezeli nie, to
    jestem pewien, ze tam dowiesz sie, gdzie w swojej okolicy masz jakas
    organizacje, ktora moze Ci pomoc.

    Jest jeszcze cos takiego, jak stowarzyszenie obrony praw ojca... Oddzial we
    Wroclawiu:

    Dolnośląskie Stowarzyszenie Obrony Praw Ojca

    Wrocław
    ul. Kleczkowska 16/24
    tel. (0-71) 37 38 143 - Wojciech Wiktorek
    tel. (0-71) 32 90 987 - Zbigniew Kychowski

    Dalej powinienes dac sobie rade sam.

    Pozdrawiam,

    Tiger