    From: "Krzysiek Chodor" <k...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie praw rodzicielskich matce - jak zaczac?
    Date: Fri, 7 Oct 2005 18:35:34 +0200

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:43469e9c$1@news.home.net.pl...

    > Postaraj się odpisywać pod listem a nie nad nim.
    >
    > Na grupie jest kilku ojców, którzy mieli podobne przeboje i oni na pewno
    > coś napiszą z własnej praktyki. Jeśli jednak jest tak jak opisujesz (że ex
    > jest rozrywkową dziewczyną) to chętnie dziecko Ci powinna oddać -- bo jej
    > tylko przeszkadza w zabawie. Poza tym nie chcesz przecież aby dziecko
    > przez następne kilka lat (bo nawet tyle może potrwać załatwianie sądowne)
    > dorastało w złych warunkach, prawda? No i nikt nie mówi o zabieraniu siłą.
    > Po prostu powiedz, że się stęskniłeś i że chcesz zabrać dziecko do siebie,
> [...]

    dziecko owszem ewidentnie jej przeszkadza w zabawie, natomiast nie chce
    oddac - byc moze dlatego ze to jedyne co ma... cala reszte miala ode mnie i
    wiecznie bylo jej malo... teraz na piwo musi pozyczac i czeka na alimenty
    zeby oddac.

    od czasu do czasu udaje mi sie do niej dodzwonic wtedy jak obiecam jej kase
    to daje mi dziecko na weekend, natomiast ogolnie nie za bardzo wychodza
    proby kontaktu z nia. poki co robi wszystko zebym sie nie widywal z
    dzieckiem z blizej nieznanych przyczyn.

    nadmieniam ze mam problemy ze zlokalizowaniem jej bo ciula sie po nieznanego
    mi pochodzenia kolezankach i tam nocuje, stad tez nie za bardzo moge tak
    poprostu sie pojawic na spotkanie niezapowiedziane z\ dzieckiem.

    jak dla mnie sytuacja tragiczna, a jeszcze dzisiaj znajoma doniosla ze chce
    mnie podac o 2tys!!!! zl alimentow :)

    w kazdym razie licze na wasza pomoc w temacie.
    chce dzialac ale mam troche zwiazane rece przez niewiedze.

    Krzysiek