  • Date: Fri, 07 Oct 2005 18:13:17 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie praw rodzicielskich matce - jak zaczac?

    Dnia 07/10/2005 18:03, Krzysiek Chodor wrote :
    > zabranie jej dziecka sila nie jest bezpiecznym rozwiazaniem, pewnie dziwnie
    > to brzmi i lekko na wyrost, natomiast ona jest nieobliczalna. wolalbym
    > rozwiazac to raz na zawsze prawnie.

    Postaraj się odpisywać pod listem a nie nad nim.

    Na grupie jest kilku ojców, którzy mieli podobne przeboje i oni na pewno
    coś napiszą z własnej praktyki. Jeśli jednak jest tak jak opisujesz (że
    ex jest rozrywkową dziewczyną) to chętnie dziecko Ci powinna oddać -- bo
    jej tylko przeszkadza w zabawie. Poza tym nie chcesz przecież aby
    dziecko przez następne kilka lat (bo nawet tyle może potrwać załatwianie
    sądowne) dorastało w złych warunkach, prawda? No i nikt nie mówi o
    zabieraniu siłą. Po prostu powiedz, że się stęskniłeś i że chcesz zabrać
    dziecko do siebie, tego Ci przecież nie powinna odmówić.

    Notka: Nie jestem specjalistą w tej dziedzinie...
    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have