    From: "Krzysiek Chodor" <k...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie praw rodzicielskich matce - jak zaczac?
    Date: Fri, 7 Oct 2005 18:03:55 +0200

    zabranie jej dziecka sila nie jest bezpiecznym rozwiazaniem, pewnie dziwnie
    to brzmi i lekko na wyrost, natomiast ona jest nieobliczalna. wolalbym
    rozwiazac to raz na zawsze prawnie.

    Krzysiek
    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:43469a8a$1@news.home.net.pl...