  • Date: Fri, 07 Oct 2005 17:55:54 +0200
    From: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie praw rodzicielskich matce - jak zaczac?

    Dnia 07/10/2005 17:27, Johnson wrote :

    > Czy chcesz nam udowodnić że miłość jest ślepa? Sobaczysz tak tę panią, a
    > poprzednio to gdzie miałeś oczy?

    Hmm. Myślę, że pytający odpowiedział sobie sam na to pytanie:

    > W czerwcu rozstalem sie na skutek szeroko pojetej rozwiazlosci ze swoja ex,
    > z ktora zylem w konkubinacie Rozstanie zaowocowalo zabraniem przez nia ze
    > soba naszej 3,5letniej corki
    [...]
    > (nie do wiary
    > jak atrakcyjna, 22letnia dziewczyna moze byc bezdomna).

    22-(3,5+0,75)=17,75 lat miało dziecko jak zostało konkubiną pytającego.

    No nic, zdarza się :-P.

    Na pewno odpowiedzą Ci tu profesjonaliści, ale w obecnym stanie
    najprościej będzie, jeśli pojedziesz do ex i weźmiesz dziecko do swojego
    domu. Jeśli zostało uznane przez Ciebie, to jest tak samo Twoje jak i
    matki. Jednocześnie należy podjąć jakieś kroki sądowe, ale o tym pewnie
    napiszą inni.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have