    From: "Krzysiek Chodor" <k...@c...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ograniczenie praw rodzicielskich matce - jak zaczac?
    Date: Fri, 7 Oct 2005 17:45:43 +0200

    zapewne oczy mialem w d... to co sie dzialo miedzy nami przez czas
    znajomosci to straszne historie w ktore sie wierzyc nie chce (z historiami o
    listonoszu wlacznie jak w kawalach), natomiast na szczescie to juz wszystko
    za mna, teraz chce odzyskac corke ktora musi sie wloczyc z matka po zupelnie
    dziwnych miejscach.

    jak czasami uda mi sie zabrac malutka do siebie - nie chce wracac do matki,
    wpada w histerie, placze krzyczy... az strach patrzec, poprostu plakac sie
    chce :(

    tak nie moze byc dalej a dziecko chce wychowywac w normalnej rodzinie i w
    dobrych warunkach. sam pochodze z rozbitej rodziny i wiem co przezywalem w
    dziecinstwie jak rodzice sie meczyli ze soba.

    jak poznalem moja ex - rodzina mi dobrze mowila ze szukalam tak jak moj
    ojciec, ze swieczka w stogu siana... cod ze sie nie spalilem i zyje :)

    pozdr
    Krzysiek