    From: "Marcin" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [obuwie]odrzucona reklamacja, prosba o pomoc
    Date: 1 Jul 2004 12:53:42 +0200

    Poniewaz nastapil final tej sprawy moge opisac w skrocie dalsze losy. Napisalem
    do glownej siedziby producenta w Niemczech. Pokorespondowalem sobie z mila
    pania, ktora powiedziala mi, ze dostali od sprzedawcy zdjecia podeszw moich
    butow z prosba o opinie. /W mojej odrzuconej reklamacji powolywano sie wlasnie
    na ekspertyze od producenta./ Jednakze takie informacje kiedy buty zostaly
    zakupione i w ktorym miesiacu uzytkowania nastapil rozpad zostaly pominiete. Tym
    razem do wgladu pojechaly juz buty. Po jakims czasie dostalem wiadomosc, ze
    reklamacja zostala uznana wiec zaoszczedzono mi czasu, ktory bym stracil na
    wycieczki do rzeczoznawcow i federacji konsumentow.

    Tak wiec moze czasami warto interweniowac bezposrednio u producentow. W tym
    przypadku sprzedawca jest rowniez reprezentantem firmy na Polske wiec
    podejrzewam, ze zalezalo im tym bardziej na dobrym wizerunku.

    Pozdrawiam