  • 1. Data: 2016-10-07 17:58:34
    Temat: Re: nowe dowody
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 10/7/2016 10:36 AM, J.F. wrote:

    > Beda nawet na telefonie

    tak samo jak zlikwidowany meldunek.

    "w niedalekiej nie dajacej sie przewidziec przyszlosci".

  • 2. Data: 2016-10-11 14:31:02
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    witek w news:nt8gms$d72$1@dont-email.me
    > tak samo jak zlikwidowany meldunek.

    to w ogole jest gdziekolwiek na jakiejkolwiek tapecie...? nie zdechlo
    czasami z kretesem?

  • 3. Data: 2016-10-13 15:12:19
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-10-11 o 14:31, 1634Racine pisze:
    > witek w news:nt8gms$d72$1@dont-email.me
    >
    > to w ogole jest gdziekolwiek na jakiejkolwiek tapecie...? nie zdechlo
    > czasami z kretesem?

    "na jakimkolwiek tapecie"

    Jeśli chodzi o dowody to na pewno nie zdechło, państwo zawsze dąży do
    lepszej kontroli nad obywatelami. Opóźniają przepychanki kto i ile ma na
    tym zarobić :) Na pewno są i tacy, co nieźle zarobią na zniesieniu
    obowiązku meldunkowego. Jak? Nie wiem :)