    From: "grabarz" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: notatka sluzbowa
    Date: Wed, 23 Oct 2002 10:01:39 +0200

    news:ap5du8$r65$1@topaz.icpnet.pl...
    > Ciut dziwne pytanie.Wiesz co to jest notatka służbowa? Jest to "papier"
    > który musi np.napisać "pan parkingowy" właścicielowi parkingu "na
    > okoliczość" spóznienia.A może chodziło Ci o notatkę urzędową?
    > Leszek

    Napiszę więc dokładnie, o co chodzi. W pracy, w "papierach" mojego
    kolegi znalazła sie właśnie "notatka służbowa" z serii "uprzejmie
    donoszę..."
    Kolega przestraszył się konsekwencji, ale ma nadzieję, że oficjalnie
    pracodawca nie może tego wykorzystać przeciwko niemu, ponieważ
    pismo nie zawiera ani daty, ani czytelnego podpisu.
    Zupełnie się na tym nie znam, ale wydaje mi się, że interpretacja dokumentu
    i tak zależy od stosunków w firmie. A cechy "notatki służbowej"
    jako takiej trudno wymienić (chyba, że dotyczą np. służb granicznych).
    Czy jednak taki dokument może posłużyć jako podstawa do np. nagany?

    grabarz