    From: "poilkj" <l...@d...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: notariusz
    Date: Sat, 21 Feb 2004 00:37:07 -0600

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:c161h2$3qt$6@news.onet.pl...
    > Użytkownik <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Taka jest faktycznie praktyka, choć w sumie nie bardzo wiem z czego
    > wynikająca. Ale zawsze możesz spisać na kartce to, co uważasz za ważne i
    > zażądać, by notariusz to ujął w umowie.

    Ale są też praktyki inne.
    Podpisywałem u notariusza dokument, który miał trzy strony i wcześniej go na
    oczy nie widziałem.
    Dostałem wzór bez danych do przeczytania w domu bez żadnego problemu.
    W dniu podpisania zostały sporządzony juz gotowy dokuemnt, odczytany i
    podpisany.

    A praktyka wynika z tego, że takie dokumenty zwykle sporządza się
    jednorazowo i nie chce się ich nikomu przygotowywać wcześniej. Kiedyś
    czekałem 3 godziny, bo babka nie bardzo wiedziała jak napisać to co
    chciałem.