  • Data: 2004-01-28 09:26:40
    Temat: Re: nieskazitelny charakter
    Od: wa <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    xmarcel wrote:

    > Uzytkownik "huski" <h...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    ..

    > typologii... ;)
    >
    > ....niezapominajc o jego wrodzonej skromnosci :))

    Ja tu pytam serio!
    Mam wrażenie, że określenie jest mocno nieprecyzyjne, tak na prawdę oznacza
    po prostu nie wiadomo co. Rozumiem, że nie mogę być człowiekiem z wyrokiem
    za rozbój, być może jeżeli co trzy dni mam w domu policję, wezwaną przez
    sąsiadów z powodu: znowu biłam męża, który boi się zeznawać, też
    nieskazitelnego charakteru nie mam, ale , czy powstrzymywanie się od
    rozbojów, przemocy domowej i jazdy samochodem po pijanemu to wszystko, co
    na nieskazitelność charakteru się składa, czy może mandaty za przejście na
    czerwonym świetle i niechodzenie do kościoła też mnie dyskredytują?
    Może trochę przerysowałam, ale po prostu chciałabym wiedzieć, czy gdzieś
    jest to określone, bądź, czy są jakieś zwyczajowo przyjęte cechy uznane za
    przejaw nieskazitelności charateru, bo zgodnie z tradycją najwięcej o
    nieskazitelności charakteru kobiety, to z karty ginekologicznej można się
    dowiedzieć, ale z tego co sie orientuję taka weryfikacja chyba nie jest do
    końca zgodna z obowiązującym w tym kraju prawem (podobno nadal różnie bywa
    z praktyką-patrz sądownictwo rodzinne, więc kto wie, może?-znowu
    przerysowałam).
    Wracając do tematu będę wdzięczna, jeżeli ktoś całkiem serio odpowie, czy są
    jakieś próby dookreślenia tego terminu, czy coś on oznacza, czy jest
    zależny od nie wiadomo czyjego "widzimisię".
    Pozdrawiam
    WA