    Subject: Re: minimalna ilosc sprzedawanego towaru na wage...
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Wed, 4 Jul 2018 18:13:49 +0200

    W dniu 04-07-18 o 13:36, m4rkiz pisze:
    > czy przedsiebiorca moze wprowadzic ilosci minimalne sprzedawanego towaru
    > 'luzem' - zakladajac ze posiada wagi ktore pozwalaja mu odmierzyc ilosc
    > produktu od 0,05kg?o kuwety,

    Minimalnej ilości wprowadzić nie może, ale może wprowadzić cenę 29 zł /
    tonę, nie mniej niż 29 zł. I jak przyjdzie oszołom, to płaci 29 zł i
    niech sobie idzie na plac i zabierze, ile uniesie. I tak będziecie do
    przodu, a wżyć nie trzeba. Przecież tony na plecach nie zabierze.

    Rozwiązanie numer dwa, które mi do głowy przychodzi, to opłata za
    opakowanie, którego darmo dostarczać nie możesz, ale tu problemem może
    być idiota z własną reklamówką.

    Generalnie komuś pół kilo piasku może po prostu być potrzebne powiedzmy
    do kuwety dla psa czy kota i trzeba jakoś zrobić, żeby i Wam się
    opłaciło jemu sprzedać i jemu przyjść kolejny raz o Was.