    From: " 666" <j...@w...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola z US - w jakm czasie po donosie?!
    Date: Mon, 16 Oct 2006 17:04:32 +0200
    Sender: j...@d...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Raz doniosłem do US.
    Wykonawca parkietu (chyba s.c.) migał się z wystawieniem faktury VAT na zapłaconą
    przelewem (przezornie!!) kwotę.
    Niewielka suma, rzędu 1500 zł, ale jednak (ulga budowlana).
    Fakturę wykonawca dosłał pocztą po niespełna dwóch latach, czyli pewnie po z górą
    półtora roku od zawiadomienia dobrał
    się do nich US.
    Zresztą chyba pismo skierowałem do niewłaściwego terenowo urzędu i sprawę
    przekazywali, coś po niemal roku US przysłał
    taka informację..
    Swoją drogą VAT to zwykle osobna działka w US i osobne procedury.
    JaC
    PS. O jakimże MONITOROWANIU_TELEFONÓW piszesz, zapisałeś się do podejrzliwej i
    słusznie parti ??

    > Przed kontrolą mogą np. monitorować przez jakiś czas Twoje telefony itd, więc się
    to odwlecze.
    > Innym razem wpadną następnego dnia na kontrolę dokumentów.
    > A jeszcze innym to od razu w kominiarkach przez okno wjadą.
    > Nie ma reguły, a wiele zależy od charakteru donosu.
    > Inaczej będzie rozegrana sprawa kiedy się doniesie, że kto nie wydał paragonu za
    bułki i mleko, a inaczej że ktoś
    przerobił cały pociąg z olejem opałowym na napędowy i nie zapłacił akcyzy.

    It has removed 2173 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!