    From: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kontrola z US - w jakm czasie po donosie?!
    Date: Mon, 16 Oct 2006 13:22:13 +0000 (UTC)

    <b...@m...com> napisal(a):

    > Skąd pewność, że donos uruchomi jakąkolwiek procedurę, której czas trwania
    > można zmierzyć?

    Bo tak jest w służbach skarbowych. Kolega jest regularnie nękany przez
    kontrole, urzędnicy już wprost mówią że to znowu tak samo napisany
    donos, za każdym razem. Nigdy nic nie znajdują, nie chce im się już
    przychodzić, ale twierdzą że na kontrolę wpaść muszą jeśli był donos, bo
    takie ukazy z ministerstwa. Podobno najbardziej korbę przykręcono za
    obecnej pani minister.
    --
    Samotnik