    From: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konto bankowe - spadek ?
    Date: Mon, 02 Aug 2004 11:42:49 +0200

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > O ile jesteś spadkobiercą i dopiero po sprawie spadkowej.

    To znaczy spadeknabywa sie w chwiliotwarcia, a sad jedynie to STWIERDZA..
    No ale zanim nie stwierdzi niemozna dysponowac..

    > 2) Czy jest jakas mozliwosc odnalezienia takiego
    >
    > Tak, ale dopiero po sprawie spadkowej. Poszukaj mojego tematu w archiwum
    > "Sprawa spadkowa" - tam dużo mi wyjaśnili.
    > Sądzę, że i Tobie się przyda.

    Sad w orzeczeniu o nabyciu spadku ne wylicza co wchodzi w sklad masy
    spadkowej.. spadek to WSZYSTKO co sostaje po smierci spadkodawcy
    (dlugi TEZ) majac orzeczenie o nabyciu spadku po zmarlym xxx...
    ma pan orzeczenie, ze NABYL PAN prawa do TEGO konta rowniez..

    Pzodrowienia

    Boguslaw