    From: Otto Falkenstein <f...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak uchylić postanowienie?
    Date: Mon, 25 Jul 2005 06:56:33 +0200

    xxx napisał(a):
    > Uzytkownik "rhonda" <w...@h...com> napisal w wiadomosci

    > czy to na 100% ?, czy mozna to uchylic lub zaskarzyc?

    Człowiek z którym gadasz, znany także jako "człowiek o 1000 nickach"
    jest dosyć kiepskim źródłem wiedzy na temat prawa polskiego i praktyki
    orzeczniczej. Z grubsza jego poglądy można strescić w ten sposób, że jak
    jakiś przepis jest dla człowieka niekorzystny to jest on niezgosny z
    konstytucją, prawami człowieka, sztrasburg go uchyli, a sedziowie to
    prostytutki w togach, bo w USA to byłoby niedopuszczalne, bo tam sądzą
    nieprzkupni przysięgli.

    A co do twojego pytania. Odpowiedź brzmi: nie, nie można. Sad ocenia
    tylko, czy były uzasadnione podejrzenia co do popełnienia przyestępstwa,
    które uzasadniały zatrzymanie. Jeżeli wydano wyrok nakazowy to znaczy,
    że były. Kwestia prawomocności wyroku nie ma znaczenia, bo nie ocenie
    się winy.

    Oczywiscie zaraz pan kameleon z USA pod jakimś kolejnym nickiem mnie tu
    skrytykuje, nazwie bucem sądowy, prostytutką, wyzwie I preszesa Sadu
    Najwyzszego od kutasów, przytoczy jedno z tych 3 orzeczeń strasbourskich
    jakie zna (nie koniecznie pasujące do sprawy, i nie proś o
    przetłumaczenie bo każe sobie za to zapłacic) albo rzuci jakims
    artykułem z amerykańskiej prasy. Bo wiecej nie umie.

    --
    Falkenstein
    Veni, Lucifer