    From: "Agnika" <a...@N...shnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ile kosztuje wynajęcie adwokata ?
    Date: Mon, 29 Sep 2003 23:28:24 +0200

    wszystko ,ok ale to są ceny za wniesienie sprawy do sądu (opłata sądowa)a mi
    jest potrzebny prawnik. Ile bierze prawnik za porade ,a ile za poprowadzenie
    sprawy? napewno nie jest to jeden cennik ale mniej więcej ile to może
    kosztować,czy jak pojde przedstawie historie sprawy i zapytam czy podejmnie
    sie prowadzenie to już będzie to traktowane jako porada? bo mi sie wydaje że
    tak. Ale porada a porowadzenie sprawy to co innego z mojego punktu widzenia
    nigdy nie mialam z tym do czynienia ,więć pytam jako laik.
    pozd Agnika