  • 1. Data: 2002-01-01 12:48:49
    Temat: Re: grożby przez SMS
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    On Mon, 31 Dec 2001 11:10:39 +0100, "Barman" <b...@p...com>
    wrote:

    >Ciekawe jak to si? ma do ochrony danych osobowych? Poza tym pracownik
    >kafejki nie ma uprawnie? do legitymowania kogokolwiek...

    Tak jak ja nie mam takich uprawnień, a jednak jak klient chce coś u
    mnie kupić, to musi podać te dane do faktury. Nie chce -- może nie
    kupować. Tak więc kafejka i każdy ma prawo dać warunek ,,podaj dane, a
    skorzystasz''. Poza Policją nikt nie ma prawa powiedzieć
    ,,bezwzględnie musisz podać dane''

    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)