    From: "Marcin W." <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: faktura VAT - wyliczanie wartości brutto
    Date: Tue, 7 Sep 2004 09:22:02 +0200

    > nie powiedzmy z trzech, tylko wiecej tego jest :) ustawa o VAT z 31 marca
    :)

    ???
    A skąd wiesz z ilu pozycji składa się faktura. Ja kupuję np. mydło, ręcznik
    i pastę do zębów, jak myślisz ile to jest pozycji? Według mnie trzy.

    > czy końcową wartość
    >
    > mozna i chyba nawet powinno byc, ale powiny tez byc inne kolumny.

    To swoją drogą.

    > Jak

    (15,68=0,41+0,52+14,75)

    > 1,22)
    >

    > To juz Twoje zmartwienie jak sobie policzysz :)

    To jest właśnie to o co pytam, mam takie zmartwienie więc pytam.

    > 0,41
    odrzucenia

    > za nieprawidlowe prowadzenie ksiazg 5 lat :))))
    >
    > Cos musiales zle policzyc. Musi sie to zgadzac, jezeli masz problemy z
    > liczeniem to zapraszam na matematyka.com.pl na forum.

    Policzyłem dobrze, zwróć uwagę na zaokrąglenia. Wydaje mi się, że to jednak
    Ty potrzebowałbyś korepetycji...

    > I tak w ogole to o vat posty prosze wysylac na pl.soc.prawo.podatki

    Dzięki, tam spróbuję.

    Pozdrawiam
    Marcin