    From: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy wolno palić na klatce schodowej?
    Date: 5 Jan 2003 14:08:55 GMT

    napisał(a):

    > W świetle ustawy nie wolno palić w miejscach "użyteczności
    > publicznej". Czy klatka schodowa w bloku mieszkalnym jest takim
    > miejscem? właściciel mieszkania własnościowego w bloku
    > spółdzielczym

    podpinam sie pod pytanie, sam chciałem się o cos takiego zapytać.
    konkretnie to nasz sąsiad notorycznie wychodzi na klatke i tam pali.
    Jako, że robi to w "kapciach" znaczy to, że nie chce sobie smrodzić w
    mieszkaniu (ew. współdomownicy sie sprzeciwiają). Wielokrotnie
    zwracalismy mu uwagę, na samym początku był zdziwiony, później zaczął
    nam ubliżać i niestety dalismy sobie spokój... bo cóz mozna zrobić z
    takim chamem?

    --
    __o Normanos Roweros Pedziwiatros
    _`\<,_ GG #1798800