  • 1. Data: 2020-10-22 08:55:33
    Temat: Re: co to jest RDW pod znakiem B-1 ?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Może to?
    https://wroclaw.rzgw.gov.pl/pl/articles/405/1382/Pla
    n_gospodarowania_wodami

  • 2. Data: 2020-10-22 10:09:53
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-22, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    > Może to?
    > https://wroclaw.rzgw.gov.pl/pl/articles/405/1382/Pla
    n_gospodarowania_wodami

    Prędzej MZ Rejon Dróg Wojewódzkich. Dorga jest, wody do granicy niet.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2020-10-22 16:12:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On 2020-10-22, ąćęłńóśźż <...@...pl> wrote:
    n_gospodarowania_wodami

    >Prędzej MZ Rejon Dróg Wojewódzkich. Dorga jest, wody do granicy niet.

    Pewnie tak, ale droga wojewodzka z zakazem ruchu ?
    No coz, pod granicą chyba mozliwe, a jesli droga potrzebna SG ... to
    jaka miala by byc - niepubliczna ?

    J.

  • 4. Data: 2020-10-23 01:02:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-22, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Pewnie tak, ale droga wojewodzka z zakazem ruchu ?

    A droga niewojewódzka nie może być w gestii zarządu dróg wojewódzkich?

    > No coz, pod granicą chyba mozliwe, a jesli droga potrzebna SG ... to
    > jaka miala by byc - niepubliczna ?

    Swoją drogą jak to jest, czy ten, kto np. zarządza infrastrukturą drogi
    może wjechać za taki zakaz ustawowo czy włąśnie potrzebne są jakieś
    podznakowe dopiski?

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2020-10-23 08:31:26
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 23.10.2020 o 01:02, Marcin Debowski pisze:

    > Swoją drogą jak to jest, czy ten, kto np. zarządza infrastrukturą
    > drogi może wjechać za taki zakaz ustawowo czy włąśnie potrzebne są
    > jakieś podznakowe dopiski?

    Zakaz, jest zakaz i uprawniony nie będzie się zastanawiał, co stawiający
    m iał na myśli stawiając znak.

    --
    Robert Tomasik

  • 6. Data: 2020-10-23 09:31:38
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    W mojej okolicy samochody zarządu dróg zawsze skręcają w lewo na zakazie skrętu, i to
    100 m od komendy policji ;-)

    -----

  • 7. Data: 2020-10-23 12:00:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-23, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Zakaz, jest zakaz i uprawniony nie będzie się zastanawiał, co stawiający
    > m iał na myśli stawiając znak.

    A jest ktoś uprawniony w sposób bezwględny i bezwarunkowy?

    --
    Marcin

  • 8. Data: 2020-10-24 08:39:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>