    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zrzeczenie się spadku - wniosek
    Date: Wed, 11 Jan 2006 16:53:23 +0100

    t...@p...onet.pl napisał(a):

    > Moja mama byla w sadzie i dowiedziala sie, ze trzeba im przyniesc jakies
    > oswiadczenie czy cus takiego, ze zrzekam sie spadku. Szukam wzoru takiego
    > wniosku.

    To może chodzi o odrzucenie spadku...
    -------
    Ja, mama, zrzekam się spadku po tym i po tamtym ... koniec
    -------

    Jednakże KC mówi jasno, że takie oświadczenie może być złożone przed
    sądem albo notariuszem. Inna sprawa, że musi się odbyć w ciągu 6
    miesięcy od daty dowiedzenia się o dziedziczeniu, bo inaczej już się
    przyjęło spadek.

    A może opisz dokładniej, co powiedziała mam w sądzie, dlaczego, jak
    wygląda sprawa ze spadkiem, czy spadkodawca żyje, kiedy zmarł itd

    sg