    From: Goomich <g...@u...to.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgubienie dowodu osobistego.
    Date: Thu, 18 Aug 2005 01:20:34 +0200
    Sender: k...@p...onet.pl@82.160.29.66

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> naskrobał/a w
    news:de0d52$238$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > zakładając brak adresu w dokumencie zastanawiam się, czy sąd ma jednak
    > uznać go za stronę postępowania, czy też uznać, ze adres jest wadliwy
    > i wezwać powoda do podania aktualnego dresu pozwanego. Ale to tylko
    > taka dywagacja akademicka.

    W art. 126 KPX par. 2 jest coś takiego:
    Gdy pismo procesowe jest pierwszym pismem w sprawie, powinno ponadto
    zawierać oznaczenie miejsca zamieszkania lub siedziby stron,

    A w art 131 ze znaczkiem 1 paragraf 2 ze znaczkiem 1:
    Jeżeli pismo procesowe, które powinno być wniesione na urzędowym
    formularzu, nie zostało wniesione na takim formularzu lub nie może
    otrzymać prawidłowego biegu na skutek niezachowania innych warunków
    formalnych, przewodniczący wzywa stronę do jego poprawienia lub
    uzupełnienia w terminie tygodniowym, przesyłając złożone pismo. Wezwanie
    powinno wskazywać wszystkie braki pisma oraz zawierać pouczenie o treści
    § 2.

    § 2. W razie bezskutecznego upływu terminu lub ponownego złożenia pisma
    dotkniętego brakami przewodniczący zarządza zwrot pisma.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Lord of the Rings: Episode I - The Hobbit (Christmas 2005).