    From: "Xena" <t...@l...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zgubienie dowodu osobistego.
    Date: Thu, 18 Aug 2005 01:06:17 +0200

    In news:ddv7jp$7bi$1@inews.gazeta.pl,
    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał/a:
    > Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
    > wiadomości news:ddu4rf$nje$4@nemesis.news.tpi.pl...

    > I tu się zdziwisz, ale tak dokładnie jest. Nie wiem, czy zauważyłaś,
    > że policjant dane podaje przez radiotelefon. Właśnie po to, by
    > sprawdzić, czy na przykład osoba nie jest poszukiwana, albo nie
    > posługuje się utraconym dokumentem.

    Słuchaj, nie wiem jakie Ty masz doświadczenia z policja, ale moje dane przez
    radiotelefon policjalnt w ostatnich 5 latach podawał tylko raz. Jak chciał
    się upewić, czy nie mam punktów za wykroczenia drogowe. Poza tym wszelkie
    rutynowe kontrole, czy wypisywanie mandatu bezpunktowego, zatrzymania na
    drobne przekroczenie prędkości, które kończyły sie spisaniem do notesika i
    pouczeniem, zgłaszanie na policji kradziezy tablic, kradzieży radia i
    mnóstwo innych - odbywały się całkowicie bez radiotelefonu ani tez
    sprawdzania w jakiejś komputerowej bazie. Zatem obaliłam powyższe Twoje
    stwierdzenie?

    > Ja bym bardzo prosił o nie szerzenie dezinformacji. To do powoda
    > należy udowodnienie, że pozwany jest dłużnikiem, a nie na odwrót.
    > Wobec oświadczenia, że powód umowy nie podpisywał i jest tam
    > sfałszowany jego podpis bankowi czy innemu pozwanemu nie pozostaje nic
    > innego, jak powołać grafologa. Ba, sporadycznie bank idzie do sądu bez
    > wcześniejszego wezwania dłużnika do zapłaty. Wówczas jest czas na
    > złożenie zawiadomienia o przestępstwie sfałszowania podpisu.

    W międzyczasie sąd zasądzi co jego, a sprawa o fałszerstwo podpisu będzie
    się toczyła swoim biegiem. Potem do drzwi zapuka komornik, a sprawa o
    fałszerstwo będzie się toczyła dalej. Zresztą kogo podac jako pozwanego w
    sprawie o fałszerstwo podpisu?

    Pozdrawiam
    Tatiana
    --
    Jeszcze nikt nigdy na łożu smierci nie żałował, że wiecej czasu nie
    spędzil w pracy