    From: "Beniamin" <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zbiórka pieniędzy na cel charytatywny
    Date: Mon, 24 Jan 2005 00:48:35 GMT

    > Z tym, że akurat na terenie kościoła, to tym organem będzie proboszcz, zaś
    > na terenie uczelni rektor.

    Nie, to będzie burmistrz, prezydent miasta, wojewoda. Zgoda proboszcza czy
    rektora to powinien być załącznik do pozwolenia na zbiórkę publiczną.

    > Nie popadajmy w absurd.

    Odpowiedziałem na pytanie o formalności, których nalezy dopełnić, żeby
    zbiórka była zgodna z prawem. I tyle.

    > Z twojego postu, to
    > wychodzi na to, że jak u córy w klasie będą składkę na kwiatki robić, to
    > do
    > Urzędu Miasta muszą napisać.

    To zdecydowanie nadinterpretacja. Ale gdyby nawet, to przecież nie ja to
    wymyśliłem.

    Pozdrawiam,
    Beniamin