    From: "Krzysztof z Warszawy kw1618" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaświadczenie o niekaralnosci - wzor
    Date: Sat, 03 May 2003 15:50:31 GMT

    Użytkownik "Adas" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b8toq1$b6j$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Mietek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja widziałem. Normalny druk, jak gość nie karany to taka pieczątka "nie ma
    > ewidencji"czy cos, a jak jest karany to wypisane kiedy za co itp. Nie ma
    > żadnych znaków zabezpieczających. Dziecko znając photoshopa takie
    pieczątki
    > zrobi. :-) A widziałem jak przeglądałem akta na policji, występowałem jako
    > pokrzywdzony.

    Denerwuje mnie to, że w Polsce aby coś załatwić, trzeba dostarczać setki
    zaświadczeń i druków.
    Zainteresowany podjęciem pracy powinien upoważnić pracodawcę do uzyskiwania
    info o osobie z KRK i innych instytucji, a pracodawca wcale z takiego
    upoważnienia nie musi skorzystać. Pracodawca uzyskiwałby info wtedy na
    własny koszt. W końcu 50 zł piechotą nie chodzi.
    A teraz chyba bedzie jakaś nowelizacja ustawy o KRK Dz.U. z 2000 r. Nr 50,
    poz. 580, z 2001 r. i podmioty zbiorowe będa mogły zasięgać info o osobach.
    Szczegóły w ustawie.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa