    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapłacił w SĄDZIE 750 zł
    Date: Mon, 11 Feb 2019 15:08:56 +0100

    Użytkownik "A. Filip" napisał w wiadomości grup
    "J.F." <j...@p...onet.pl> pisze:

    >Sprawa samego zapłacenia groszówkami? Wątpię by się Wysokiemu Sądowi
    >opłaciło ciąganie _za to_ po sądach. Groszówki są prawnym środkiem
    >płatniczym w Polsce a ustanawianie precedensów może być pracochłonne+
    >z facetem który może być gotowy ciągnąć sprawę po Strasburg.

    A co to - Sad bedzie placil ?

    Ziobro bedzie placil, sad wyrok wyda dla wlasnego dobra :-)

    >Potrafisz rzucić przykład prawomocnego skazania w Polsce za taką
    >"legalistyczną złośliwostkę"? Zdziw mnie.

    Jak policja oskarzy, tylko ciekawe o co, to sad sie podeprze zasadami
    wspolzycia spolecznego i uzna winnym.

    Albo nie musi czekac na oskarzenie - grzywna nie zaplacona, komornik w
    drodze.
    To trzeba sad oskarzyc o nieprzyjecie naleznoci ... i sad sie uzna
    niewinnym :-)

    Komornikowi worek wydac ? Komornik nieglupi - konta zajmie :-)

    >A Wyskoki Sąd zapewne nie cierpi na sklerozę a inna sprawa może się w
    >końcu kiedyś trafić.

    No wlasnie, i nie bedzie skazywal swoich kasjerek na liczenie po
    nocach :-)

    J.