    From: "marcin" <marcin_mazurek@_WYWAL_op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Za jakie dlugi grozi kara pozbawienia wolnosci?
    Date: Sat, 3 Jan 2004 16:20:51 +0000 (UTC)

    kam <k...@p...onet.plX> napisał(a):

    > nie siedzieli za zadłużenie, tylko za to, że nie spełniali obowiązku
    > alimentacyjnego, stąd też zadłużenie w Funduszu Alimentacyjnym (bo ten
    > płacił za nich)

    Owszem, ale byly przytaczane takie sytuacje, ze wychodzili na wolnosc,
    placili alimenty, ale nie splacali zadluzenia w FA i znow ich wsadzali.
    Czyli to juz nie za uchylanie sie, ale za konkretny dlug.

    > kodeks karny skarbowy

    Nie mam. Wiedzy prawnej takze, wiec pewnie bym sie zaplatal. Dlatego pytam
    z ciekawosci; ktos, kto wie, pewnie odpowie z pamieci w kilku slowach.

    Marcin