  • 1. Data: 2002-01-01 14:55:40
    Temat: Re: Z regulaminu NOM - dla wątpiących
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "ania" <a...@e...pl_#@!%> writes:

    > a mnie zastanawia jak to bedzie - jedna faktura i dwa rozne konta?

    Nie, dlaczego? Jedna faktura, dwie (lub wiecej) uslug i jedno konto,
    TPSA oczywiscie. Kazde inne rozwiazanie jest bez sensu w przypadku
    abonentow, ktorzy wydzwaniaja LD 10 zl miesiecznie. Tak czy owak jednak
    w koncu jakas konkurencje w telekomunikacji LD miec bedziemy, i mysle
    ze wlasnie tak to bedzie dzialac.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator