    From: Bydlę <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wypowiedzenie umowy w Dialogu. Na firmę.
    Date: Thu, 3 Jan 2013 13:54:46 +0100

    On 2013-01-03 09:25:26 +0000, Marian Paździoch <n...@n...pl> said:

    > Witam,
    >
    > posiadam

    Nie. Masz.

    > Firma ta stosuje w umowach zapisy o miesięcznym terminie wypowiedzenia,
    > a w przypadku niezachowania tego terminu następuje automatyczne
    > przedłużenie umowy na następne 24 miesiące.

    I dwa lata temu odpowiadały ci te warunki, więc podpisałeś umowę.

    > Ale czy jeżeli umowa kończy się pod koniec stycznia () to faktycznie
    > nie mogę jej już wypowiedzieć bez naliczania kar?

    Masz treść umowy, to ją przeczytaj - tam jest napisane co, kiedy i komu.

    > Jeszcze jestem w stanie zrozumieć automatyczne przedłużenie (ale z
    > wielkim trudem, bo to czyste cwaniactwo)

    Ale zaakceptowałeś to, skoro podpisałeś umowę - więc to bez znaczenia
    co o tym myślisz.

    > Ale żebym musiał koniecznie miesiąc przed tym terminem to wydaje mi się
    > niesprawiedliwe.

    A co czułeś, gdy o tym czytałeś i podpisywałeś umowę? Że to sprawiedliwe?

    > Wg. mnie powiniem mieć możliwość wypowiedzenia nawet dzień przed
    > zakończeniem umowy

    To nie podpisuj umów, które nie mają takiego warunku.

    > Czy mylę się ja czy Dialog?

    A co jest w umowie?
    Bo ona jest wiążąca...

    --